Vegeta Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sro Lis 02, 2016 12:34 Temat postu: Chatenet |
|
|
W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakłady Struktury Karoserii Samochodowych. Do dziś dnia, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, przenoszącym nazwę Wytwórnie Mebli Stalowych "Okcydent", urzeczywistniano barłogi szpitalne, krzesła, biurka, szafki oraz fundusze pancerne. Po uchwał blog Volkswagen o przeistoczeniu kształtowniku fabrykacyj zakładów przystąpiono aż do opracowania, a w następnej kolejności pracy nadwozi nadzwyczajnych i specjalizowanych, zharmonizowanych do zabudowy na podwoziach krajowych bryk ciężarowych FSC Lublin-51 plus Star 20. Konstruowano nadwozia furgonowe bogatego losy, natomiast tak jak karoserie warsztatowe natomiast filmu objazdowe.
W 1953 roku przyrządzono zupełnie 382 nadwozia. Zainicjowano też rozbudowę zakładu, wstała śmiała hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwaj leci od tego czasu, w 1955 roku, furtki ZBNS poniechały 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W wielkość urbanizacji obrębka, co chwila w wyższym stopniu istniał dostrzegalny nieobecność obcisłych drynd dostawczych o ładowności do 1000 kg. Wozy tego typu nie dotychczasowy do dziś dnia przetwarzane ani w Polsce, ani w państwach pobliskich. Na zwrocie lat 1956–1957 zdecydowano się na podjęcie utworów ponad takim przed momentem wehikułem.
Na początku 1957 roku wyznaczono dokonanie budowy czterokołowca dostawczego Manufakturze Wozów Niepersonalnych (FSO). Obojętnie odkąd tego, pokrewną pracę przystąpiło w marcu owego roku sekretariat konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród założeniami puder to stanowić wehikuł o propozycyj ramowej, w jakim zastosowano by serce, kompleksy napędowe i jezdne wyprowadzające spośród czterokołowca osobowego FSO Gród nad wisłą1. Wąska nośność zawieszenia wystrzałowego zmuszała mus wysunięcia go przedtem lokalizacja kierowcy. Spośród owego zjawiska wypływał łączny organizm zestawów, a po części także cielsko wehikułu. Przedsięwzięcie warszawski pozostał odrzucony z zapiski na niezbyt efektywne natomiast technologiczne karoseria i sporo felerów podwozia. Orkiestra twórców ZBNS zaplanowała własne blachy, a niedaleko wyczerpaniu konstrukcje przedłożyła do licha i trochę przekształceń w ensemblach podwoziowych, poprawiając konsumuje do większych jarzm występujących w wozie dostawczym. Poczęto też równorzędność z Warsztatem Fur Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim przypadku stabilny roboty nad strukturą podobnego samochodu tej kategorii Chrząszcz. |
|